2013. október 28., hétfő

Kezdetek - Beginning

    Igazán nem is tudom, hogy hol kezdjem el ezt az egészet, de hát mivel ez is a címe valahol el kell :).
Lassan ugye most leszek 20 éves és hát mint, hogy szerintem mindenkit engem is ugyanúgy érdekelt a zene mindig is. Fejlődés, gyarapodás, változás ezek a szavak jellemzik talán mindenkinek a zene stílusának változását az életében. Hiszen mint a pop a rock és sok más megfordul az ember életében. Ugyanígy voltam én is.
      Igazán nem emlékszem, hogy kiskoromban milyen zenék jöttek már be de azt biztosan tudom, hogy már akkor is sokféle zenét kedveltem és nem ragadtam le egynél :)
Ez a dolog megmaradt mind máig. Hiszen most is bármilyen számot meghallgatok legyen akár az pop, rock, dubstep, disco, electro vagy bármilyen más romantikustól a legütősebb metálig. Igazán szerintem mint mindenkinek hangulat függő, hogy milyen zenét szeret/hallgat - > (ez a kettő igazán nem függ össze hiszen én is sok mindent meghallgatok de nem biztos, hogy mély nyomot hagy bennem, de épp akkor és ott az a stílus épp jól esik).
     Na de mennyünk tovább az általánosságokról. Ezt a "blogot" igazán azért hoztam létre hogy azokat a dolgokat ami a zene terén velem történik "elmondjam".

     Szóval a KEZDETEK!: Ugye mint már mondtam életem egész részét átjárta a zene. De sehogy sem tudtam igazán kifejezni ezt az érzést mind 2010-2011-es szakközépiskolai tanéveimig. Ekkor került bele egy olyan személy az életembe aki megmutatta azt a dolgot amit már rég óta szerettem volna elsajátítani ez pedig nem más volt mint a Gitár és a személy pedig az egykori Frantic szóló gitárosa Gődér Milán.

    Egyik barátjától vettem meg egy klasszikus gitárt amit igazán csekély összegért vásároltam meg, ám nagyon kedves volt a számomra. Szóval Milán hát ő tanított meg engem igazán gitározni vagy is, hogy az első lépéseket, húrok, akkordok és még sok más. Ezek után már mindent egyedül próbáltam meg és hát lássunk csodát sikerült is. Sose hittem volna, hogy viszonylag gyorsan már le is fogok tudni játszani számokat. De hát sikerült íme az eredménye:


És hát a folytatás igazából lehet látni a youtubon, de majd még meg is írom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése