2013. október 30., szerda

Motivációk

     Ugye mint ígértem a mai részben azokról dolgokról, személyekről fogok írni akik motiválnak a gitározásom terén.

     Kezdjünk is hozzá: Sokan vannak igazán hiszen szinte bármilyen dologban ha valaki jobbat látsz a környezetedben felül akarod múlni. Ez már egyfajta "társadalmi szokás" bárhol is járunk, hogy ha az egyik azt csinálja amit te és jobban akkor vagy arra törekedsz, hogy valamilyen úton módon elérd azt, hogy jobb legyél annál a személynél és ezáltal egyfajta kölcsönös motivációt adsz a másiknak is hiszen ha túl teljesíted akkor talán erőt vesz magán, hogy jobb legyen önmagánál. De hát az élet már csak ilyen.... Önmagunk legyőzésére vagyunk "fejlesztve", hiszen igazán ekkor tudjuk szélesíteni határainkat ha ezeket megpróbáljuk és túl is lépjük. És hát ugye van olyan helyzet is amikor a másik ember nem azt sürgeti, hogy önmaga jobb legyen a másiknál, hanem az úgymond egyszerűbb dolgot választja magának és megpróbálja elérni azt, hogy a másik ember elbukjon.... ez nem mindig szokott sikerülni de hát neki nem kerül akkor fáradtságba mint az, hogy megpróbálja túlteljesíteni. Na de hát visszatérve a motivációimra.

    Szóval mint mindenkinek vannak nekem is a gitár és az e fajta művészet terén olyan ember akiknek a tehetsége már oly annyira megérint, hogy muszáj az ő irányukba indulni. Nekem ilyen egy nagyon tehetséges gitáros : Sungha Jung. Igazán az ő tehetsége már egy másik szint ahol még most én állok sőt, ha létrának nézzük ezeket a fokozatokat vagy 3-4 lépcsővel feljebb van mint én na de ebbe ne mennyünk bele. A lényege, hogy szeretnék olyan jól vagy legalább is érinteni azt a szintet, ahogyan ő gitározik

    Együttesek is vannak akik hasonlóan "megérintettek" az ő coverei szinte az én kedvenc számaimat sorakoztatja fel s ezért is + hogy ezeket a számokat azon kívül, hogy teljesen akusztikusan semmi elektronikus hanggal adják elő hozzá jön az, hogy valamelyest más stílusban is prezentálják elénk ezeket a számokat ami nekem csak még jobban tetszetőssé teszi az ő előadás módjukat. S ez a banda nem más mint a : Boyce Avenue. Eleinte azt hittem, hogy ez csak egy név mint az enyém meg bárki másé és egy személyhez tartozik,de hát rávilágítottak, hogy itt 3 testvérről van szó akik együtt zenélnek de többnyire csak egy pasast lehet látni belőle a youtube videókon. De szerencsére már tehetségük elérte már a magyar Rádiókat is szóval csak így még ha magyarul is : Csak így tovább !! :D ( nem mint ha ezt ők olvasnák de azért lelkiekben velük vagyok ;) )
Itt egy szám tőlem amit ők így dolgoztak fel: ( igaz a hang meg a kép kicsit szar de hát nincs olyan eszközöm még amivel jobban fellehetne venni ezeket a dolgokat :D )

The Calling - Wherever you will go Boyce Avenue cover

    Hát még a motivációimról. Igazából nem csak ilyen személyek szokták okozni egyes dalok megszületését hanem az egyes élethelyzetemnek a személyei, akik hát lányok. Igazából természetemhez híven jönnek ezek a dolgok kötök hozzájuk egy dalt, amit megpróbálok megtanulni és hát fel is venni és így született pár szám is amikor a kicsi szívem olyanokat súgott amit hát nem azt mondom, hogy nem kellett volna de hát... de kellett volna és súgta is :D hiszen ez az életem része ettől vagyok az aki szóval nem bántam meg sőt inkább örülök is nekik, hogy nem csak olyanok mint az ez előttiek motiválnak hanem személyek is akiket ismerek és mindig eszembe fog jutni az egyes személy arról a számról épp ha újra meghallgatom vagy eljátszom.

    Hát a motivációkról dióhéjban...öömmm.. inkább véglegesen ennyi :D majd ha még lesz valami nagy drasztikus dolog ami motiválhat vagy eltéríthet arról az útról a gitározás terén ami újabb motivációt ad akkor majd megírom de hát addig is ennyi ... :) Szép napokat ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése