2013. november 1., péntek

Little things about me

    Írtam már a gitározásom kezdetéről és a motivációimról. Most hát kell néhány " kis dolgok rólam" is természetesen a zene terén maradva. :)

    Hol is kezdjem.... mint azt már tudjátok sok minden hatással volt arra, hogy a mai napig milyen zenéket játsszak. Eddig igazán csak arról a dolgokról beszéltem amit ezzel együtt éltem át, de arról nem, hogy mi tett talán ilyenné vagy is, hogy mik azok a dolog amik ezt az úgynevezett "irányzatot" hozták ki belőlem.

    Első dolog közé sorolható talán az, hogy milyen is a személyiségem. Én magamat egyrészt úgy ismertem meg, hogy egy kedves, segítőkész fiatalember vagyok aki kicsit naiv, néha (főleg ha barátokról van szó) túlontúl őszinte, de ugyan akkor titkolózó is. Mint ahogy az egyik facebook-os borítóképemen megláthatjátok ezt az idézetet, amit hát magam találtam ki : " A legjobb dolog volt megtanulni gitározni, így legalább az érzéseimet ki tudom fejezni, s ha nem is veszik észre én tudom, hogy ami a szívemen az a gitáromon." Ez az egy mondat talán mindent elmond, amit tudnotok kellhet rólam, hiszen ha belehallgatok egyes számaimba vagy is amit a különböző előadóktól játszok el vagy épp akkor és ott szeretnék megtanulni akkor tudhatjátok, hogy mit is érzek. Elég nehezen nyílok meg mások előtt, már mint az érzéseimmel kapcsolatban ezért mondhatni, hogy egy kicsit zárkózott is vagyok. Talán ez egy olyan dolog is befolyásolja, amit csak igazán kevesen tudnak és itt nagyközönségnek most ne haragudjatok de nem szeretnék leírni. Visszatérve, hogy olyan zenéket tanulok meg amilyen hangulatban vagyok akkor tudhatjátok csak igazán, hogy abban a pillanatban mit is érzek át. Hiszen vannak vidám és melankolikusabb számok is a világban és bennem elég sokszor váltakozhatnak ezek az érzések. Néha még én sem tudom megmagyarázni, hogy mikor milyen és, hogy miért vagyok épp olyan amilyen, de mint mindennek meg van az oka. De eddig úgy érzem nem tettem semmi olyan dolgot, amit meg kellett volna, hogy bánjak és ezért is legbelül ha külső megállapításról nem is látszik, de mondhatjuk, hogy boldog vagyok.

    Másodlagos dolog igazán nem zenelejátszás terén vonatkozik, hiszen nem mindig van nálam a gitárom és nem mindig adott a helyzet egy jó kis játékra, de van nálam mindig olyan eszköz ( telefon, mp3) amivel zenét tudok hallgatni. Ezek igazán Miskolcra és onnan haza utazásom alkalmával történik és ezeken az utazásokon inkább a gondolkodás a fő ok. Hiszen mint minden filmnek a mi életünknek is meg van a maga aláfestő zenéje, az pedig már lényegtelen és még is lényeges, hogy mikor milyen az a zene, de van. Ekkor érezzük azt a késztetést, hogy milyen zenét is szeretnénk vagy is akarunk hallgatni. Az elgondolkodós haza utak pl. nekem a legjobb ha az adott héten/hónapban a kedvenc zenéimet hallgatom mert itt igazán nem is az a lényeg, hogy azokon gondolkozzak, hogy a múltban vagy épp a jelenben mi volt vagy hogy mi van, hanem hogy mit is akarok elérni. Épp legyen ez egy OSZTV első helyezés :D vagy épp egy olyan állás amiből azt az úti célt el tudom kezdeni amit már egy jó ideje kitűztem magam elé. Igazából az embereket talán ezért is tartják kapzsinak mert, hogy túl sokat akarnak és sose elég nekik, de ítélje el őket úgy valaki, hogy ő ne akart volna többet mint amije van. De hát az élet már csak ilyen senki sem marad ugyan olyan és hogy lépést tudjunk tartani valahogy bennünk kell ez a többet akarunk vágy. Na de hát egy kicsit eltértem a témától. :D

    Még mit is tudnék írni.... hát igazából nem tudom mennyire volt ez egy kis rész belőlem de hát itt igazán másról akartam írni mint eddig nem arról, hogy hogy kezdtem el gitározni, hogy jutottam el idáig hiszen ez egy másik történet. De minden sorra fog kerülni. Legközelebb egy egész nagyot ugrunk az időben egészen Berzeviczyig. Szóval mára vagy is erre a bejegyzésre ennyit ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése