2013. november 9., szombat

Petőfi Sándor

    Nem kell megijedni :D Folytatódik tovább a zenés blogolás :) Csak mint ígértem kicsit beszélek arról a kollégiumról, ahol immár 2. éve vagyok.

    Szóval itt egy szép napon Augusztus 22. én iratkoztam be. Ugye mint már mondtam a Szakképzős tanulmányaimat a Berzeviczy Gergely Szakközép és Szakképző iskolában folytatom Vendéglős szakon és hát mint helyileg és mint a suli és a koli közti távolságot illetően nagyon jó kis hely. Szóval Augusztus 31. -én beköltöztem a kollégiumba. Találkoztam nevelőtanárommal Sándor Andrással aki az utóbbi időben kiderült, hogy egyben a gitár tanár is a kollégiumban és hát ennek szintén örültem, hiszen legalább is amit eddig még nem tudhattam a gitározásról most mindent elsajátíthatok és új dolgokat tanulhatok.

    Ahogy elkezdődtek a gyakorlások először azt hittem ezzel kapcsolatban, hogy elég gyenge lesz, hiszen ugye tanár úr sem ismert még minket és hát így elég kezdetleges számokat játszottunk.... ezt nem nagyképűségből mondtam de mire oda kerültem a kollégiumba azokat az akkordokat amiket esetlegesen a többiek nem én már régen tudtam ezáltal könnyű volt az olyan számokat megtanulni amit ott és akkor a legelején tanultunk. Aztán a csoport ketté vált de végül csak egy lett belőle hiszen ki be ki pedig ki lépett. Mára így alakult meg az ottani Nice! együttes.

     De ne szaladjunk ennyire előre. Szóval elkezdődtek a próbák nagyon izgatott mint egy kisgyerek az első ovis vagy sulis napján hát majdhogynem a gatyámba csináltam :D. Szóval elkezdődtek a próbák és hát mit ad isten létre is jött az első közös produkció, amit egy az Otthonom ( Putnok) múzeumának a rendezvényére gyakoroltunk be. Az akkori csapat tagjai akikből ugyan már csak páran vagy inkább 3 man vagyunk ott de ott vagyunk. Ezek az emberek nem más mint: Soltész Tamás, Tamás János, Renyhárt Tamás, Molnár László, Adamecz József és Bogáthy Niki. Velük együtt adtuk elő a Húzd a harangot című számot a Kormorántól. Hát nem nagyon sikerült a fellépés de hát ne fogjuk az énekesre :D :P :D mind 1 ez lényegtelen nem volt elég tapasztalatunk még és ha bár kevés volt a néző közönség akkor is elég nyomasztó volt + hogy kamera fényei is a szemünkbe világított. Ezek után úgy mond megünnepeltünk és elmentünk pizzázni.

Kormorán - Húzd a harangot

   Hónapokkal később ebbe a kis bandába becsatlakozott Simon Barbara majd, ahogy már az előző bejegyzésembe írtam hozta magával a fellépéseket. Majd később megismertem a régebbi tagokat is mint Csikai Rebekát és Mihály Viktóriát. Nagyon megszerettük őket is és hát ha bár mi voltunk az újak, de nekünk még is ők voltak azok így hát befogadtuk őket és hát nagyon jó barátságba lettünk.

   Ezzel a kis bandával elmentünk nyári táborba is ahol - a sok olykor szarkazmusként olykor pedig tényleg a valóságot ábrázoló tényként mondtuk azt hogy NICE :D - meg is lett a nevünk is. Ezek után pedig kezdődtek a rosszabbnál rosszabb hírek és események. Mivel mindenkinek meg van a maga dolga és ezt nem is tudjuk igazán megváltoztatni a csapat elkezdett felbomlani. Barbi, Rebi, Viki, R. Tomi, Adamecz mindegyikük elment a csapatból, bár igazán nem váltunk meg tőlük, hiszen szívesen visszavárjuk őket bármikor. De hát ahogy szokás mondanunk: "The show must go on" így hát nincs megállás.

   A Petőfi koliba folyamatosan voltak és lesznek is zenei fellépések és külső fellépések is ugyan úgy, ahogy most nem régen is volt Október 23.-án egy tanár úr által létrejött fellépés volt az egyik Jobbikos rendezvényen. Hát itt szinte minden elromlott ami elromolhatott a gitárok hangolása a hangtechnika minden. De hát nem keseredtünk el hiszen nem volt megfelelő eszköz amit tudtak volna biztosítani, hogy az előadásunk elég színvonalas legyen és így hát nem is keseredtünk el annyira.

   Nemsokára, ahogy ugye énekes lányaink kiléptek a bandánkból keresnünk kell egy új énekes lányt amit remélhetőleg a miskolci Karacs leány kollégiumban fogunk elkövetni. Ezt még nem tudni, hogy mikor és hogy hogy lesz megszervezve de hát remélhetőleg eljutunk eddig, de ha még sem akkor is bármilyen fellépés legyen mint a kollégiumon belül mint pedig meghívott vendégenként szerepeljünk valahol mi ott leszünk és ZENÉLÜNK. :)

   Hát így nagyjából ennyit következőnek folytatni fogom majd a Berzés történetet, ha még tudom kicsit elhagyott az ihlet szóval hát reménykedem hogy visszajön de addig is, have a NICE! day :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése