2013. november 17., vasárnap

Berze part 2


Mint mondtam ez egy hosszú történet és még most is élem... :)

   Igazán nagyon nehéz egy olyan dologról írni újat, ami még csak most történik velem hiszen napról napra újabb és újabb történet szövődik számomra és lehet, hogy változik a véleményem is de úgy érzem, hogy most értem el azt a pontot, hogy leírjam ami mind idáig történt velem.

   Mint ahogy meséltem ezek előtt megismertem néhány olyan embert akikkel a "zenei életem" bővült, növekedett. Nagyon örültem ezeknek a dolognak/embereknek és hát nem annyira törődtem úgy más az életem más szakaszaival hiszen ezek kitöltötték úgymond ezt. Mára már ez nem annyira elég de ugyan úgy vannak újabb emberek és dolgok amik csatlakoznak az életemhez. Igazán egész nagyot ugrok az elkövetkezendőkben mivel a többit ami ez előtt történt előző bejegyzéseimben megtalálhatjátok.

   2013. Július 21.-ke az a nap ahol most tartunk. Ez a nap annak a napnak a kezdete amikor is a nyári gyakorlatomat kezdtem el tölteni. A munkahelyem városa nem más mint Siófok volt. Itt a Hotel Club Siófok 3 csillagos szállodájában töltöttem majdhogynem mindennapjaimat. De ugye voltak szabadidők is ezeken az ugyan fárasztónak mondható heteken belül. Itt ismerkedtem meg egy újabb személlyel akit igazán már ismerhettem volna ámbár nem nagyon voltam ismerkedős típus az első évben a Berzében, így most és itt kellett, hogy megismerjem Ghanem Laurát, aki igazán a számomra egy gitár virtuózak számít :D. Hiszen olyan dolgokat tud a kis gitárral művelni amit én csak szeretnék, de hát az ilyen emberek egyfajta inspirációt is adnak de irigylem is a tehetségüket egy kicsit. Szóval egy újabb mérföldkő alakult ki az életem során amit igazán nem is bánok. Az egyik kedvenc számomat egy munka utáni napon este játszotta el a Canon in D című gitár játékot és hát tudni kell ez az egyik olyan szám amit oly annyira megszeretnék tanulni, hogy ha tehetném le nem tenném a gitárt és ezt csak is ezt gyakorolnám. De mint tudtam és rá is kell, hogy jöjjek elég nehéz lejátszani. Egyetlen jó dolog és könnyítés ebben a dologban az, hogy kinyomtatva Laurától megkaptam ennek a tabját szóval ha bármikor is hozzákezdek ehhez a zenéhez, hogy megtanuljam akkor van ez a "kis" segítség. :)

   Ebben az időszakban nem egyedül Laura volt az aki ezt az életemet bővítette, hiszen megismertem egy olyan személyt, aki eddigi életem során nem volt még olyas valaki aki ilyen hatással rám mint, ahogy ő. Általa kezdtem el tanulni egy olyan számot ami a kedvenceim között a 3. helyen áll. Ez pedig nem más mint Josh Groban - You raise me up című száma Sungha Jung előadásában elég nehéz szám, de ha erre a személyre gondolok közbe szinte, megszűnik minden olyan akadály ami miatt ne tudnám megtanulni. Ezáltal ő is inspirál és "tanít". A számnak igazán a fele tabról már megy de fejből szeretném játszani majd ezt, hiszen egyrészt nagyon szeretném megtanulni mint magam mint pedig mások szórakoztatására hiszen eljátszva egy nagyon szép dalról beszélünk. Másrészt pedig hát.... ez maradjon egy kis titok :).
Hát itt van, ahogy majd megpróbálom én is lejátszani:

You raise me up

   Hát a srácot elnézve igen csak álom az ilyen de mind ilyen dolog és mi még van remélem valóra is váltom. Kitartásom igaz van elég tehetség hát az kell hozzá de valahol csak megszerzem :D

   Hát nagyjából már így ennyit vagy a hétre nagyon sok dolog történik igazán velem, de az nem a zene terén bár mint mindent, ahogy van az egyik úgymond általam kitalált idézeten alapszik, bármi is történik velem ahogy érzek ezek iránt ki tudom és ki is szeretném fejezni magam valahogy és ez mind lehetséges ha a zene és a gitárom mellettem van.

   Legközelebb még magam sem tudom miről írok, de remélem tetszeni fog :) na szóval ennyit mára ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése